We zijn blij om drie gloednieuwe nieuwe managers uit ons team aan jullie voor te stellen!

Aimee kennen we al jaren als onze Fan Experience Manager. Onze Fan Experience afdeling is verantwoordelijk voor alle vragen vanuit onze gezamenlijke fans via de telefoon, e-mail of vanuit onze socials. Samen met haar team hielp Aimee vele fans met vragen over tickets. We zijn dan ook heel blij dat zij haar kennis van onze fans, processen en tooling meeneemt naar de Client Services afdeling. Aimee draagt samen met de rest van het Client Services team zorg voor de invulling van de ticketverkoop van jouw evenement.

Cilla neemt het stokje over van Aimee als Fan Experience Manager. Cilla is al vele jaren onderdeel van het Fan Experience team. Met haar ruime kennis van de industrie, ervaring binnen Ticketmaster Nederland en vele jaren op de teller binnen Fan Experience is deze afdeling in goede handen. Cilla kijkt enorm uit naar het toepassen van haar zes jaar ervaring op de afdeling. Door het bekijken en verbeteren van onze interne processen, zowel voor als achter de schermen, hoopt Cilla onze fans nog beter van dienst te kunnen zijn.

Jeanne is recent gestart als onze nieuwe Marketing Manager. Voor Jeanne is werken voor ’s werelds grootste ticketmarktplaats de ultieme kans om haar marketingervaring vanuit bureauzijde te combineren met haar passie voor muziek en evenementen. Jeanne heeft er veel zin in om samen met haar team de band tussen fan, evenement en artiest naar het volgende niveau te tillen.

Met het aanduiden van Aimee en Cilla in een nieuwe rol en de komst van Jeanne hebben wij vakkundige en ervaren managers in huis.