Vergroot je bereik samen met Ticketmaster
Maandelijks bereiken we miljoenen fans en we bieden jou de kans om je merk te verbinden aan deze ticketkopers. Of het nu gaat om merkbekendheid, activatie of conversie, wij kunnen jou verder op weg helpen.
3M+
Unieke pageviews per maand op Ticketmaster.nl
1,52M
Ontvangers van onze
wekelijkse nieuwsbrief
Bezoekt onze website
met een smartphone
81%
Van ons aanbod
is muziekgerelateerd
De kracht van onze platformen
We verkopen via onze website en app tickets voor toplocaties zoals de Ziggo Dome, AFAS Live, Rotterdam Ahoy, poppodia en festivals. Hierdoor ontstaat een unieke groep fans met verschillende leeftijden en interesses die interessant zijn voor jouw merk.
Laat je merk zien tijdens de ticketreis
Dankzij onze data kunnen wij met gerichte targeting jouw doelgroep bereiken,
op het juiste moment in onze customerflow en via diverse mediakanalen.
Targeten op jouw doelgroep
Hoe ziet de doelgroep eruit die je wil bereiken? Met de juiste kenmerken en data zetten wij een campagne op die perfect aansluit. We kunnen o.a. filteren op type events, interesses en leeftijdsgroepen. Tussentijds zullen we met ons team in Londen de campagne monitoren en optimaliseren.
Voor Jagermeister hebben we meer awareness gecreeƫrd voor de Coolpack waarbij we targeten op de Lowlandsbezoekers.
Activatie in samenwerking met Mediamarkt en Sony met de Ticketmaster cadeaukaart als incentive.
Aankonding van de bioscoopfilm Roger Waters richting muziekliefhebbers met als doel awareness en conversie.
Toon jouw merk in de koopflow
Tijdens het afrekenen van de tickets hebben we de volledige aandacht van de ticketkoper. Mentaal zit de ticketkoper in een koopflow en is daardoor bereid tot meer aankopen over te gaan. Onze partner Rokt kan in het verkoopproces opt-ins verzamelen voor jou. Het algoritme van Rokt zorgt ervoor dat na de aankoop de ticketkopers die binnen jouw klantprofiel passen relevante aanbiedingen te zien krijgt.
Of verkoop jouw producten in het bestelproces
Tijdens het bestelproces zijn er meerdere momenten om naast tickets andere producten en/of diensten aan te bieden. Handig voor de consument, en jij verhoogt hiermee je omzet. Denk aan parkeertickets, treinkaartjes of bijvoorbeeld de Collector Card.