Welkom Stacey! Je bent onze nieuwe Sales Support. Vertel eens, wat houdt jouw rol precies in?
Als Sales Support ondersteun ik onze accountmanagers. Het ene moment maak ik een nieuwe overeenkomst op en archiveer ik de informatie in onze systemen en het andere moment maak ik nieuwe rapporten waar we analyses op los kunnen laten. Binnenkort ga ik ook hulp bieden aan onze accountmanagers in Denemarken en België. Ook kan je bij mij terecht voor onze Ticketmaster cadeaukaart. Ik vertel je onze cadeaukaartmogelijkheden op het gebied van B2B en zorg dat alles hierom heen geregeld wordt. Heb je al eens nagedacht over een Ticketmaster cadeaukaart als kerstpakket? Wie wil dat nou niet ontvangen!?
Wat is je achtergrond?
Een paar jaar geleden studeerde ik Sportmarketing & Management in Rotterdam. Na mijn afstudeeropdracht bij de Rabobank was er flinke arbeidskrapte in de sportmarketingmarkt en ben ik als backoffice medewerker gaan werken bij Lloyd’s Register Nederland, een certificeringsinstelling. Als startende op de arbeidsmarkt heb ik hier erg veel geleerd. Zo ook dat ik het erg leuk vind om ondersteuning te bieden aan mijn collega’s. Na 3,5 jaar kwam deze vacature bij Ticketmaster voorbij en was ik direct enthousiast! Maar voordat ik echt bij Ticketmaster aan de slag kon gaan, in verband met de coronacrisis, heb ik een tussenstop gemaakt bij LG Flowers. Dit is het familiebedrijf van o.a. mijn vader en daar heb ik geholpen bij hun webshop Bloommakery. Ik heb ook nog een tussenstop als Project Management Officer bij Hoffelijk gemaakt, een opleider van financiële dienstverlening. Het leuke vind ik dat ik nu in verschillende branches ervaring heb opgedaan.
Van welke werkzaamheden krijg je energie?
Ik krijg energie wanneer ik meerdere dingen tegelijk aan het doen ben. Daar bedoel ik mee dat ik eerst een nieuwe overeenkomst maak voor een nieuwe klant, vervolgens aan het uitzoeken ben of het voor ons interessant is om onze cadeaukaart te promoten op een beurs en een andere klant op bel over de mogelijkheden met onze cadeaukaart en dit daarna in orde mag maken. Maar de meeste energie krijg ik wanneer ik mijn collega’s écht heb kunnen helpen en ik zie dat zij geholpen zijn. Denk bijvoorbeeld aan het maken van een nieuw analyserapport waardoor het werk van mijn collega’s écht veel makkelijker wordt en ik als reactie krijg dat ze er heel blij en geholpen mee zijn!
Waar zie jij de kansen en uitdagingen in deze nieuwe functie?
Steeds meer ga ik mij richten op de cadeaukaart voor B2B. Hier kunnen we echt nog veel meer mee doen dan we op dit moment doen. Zo zijn we begonnen aan het opzetten van een cadeaukaart die we kunnen personaliseren. Een afbeelding van jouw bedrijf op onze cadeaukaart, hoe leuk is dat om aan je medewerkers te geven? Daarnaast is Ticketmaster Nederland sinds dit jaar onderdeel geworden van de regio Noordwest-Europa. Onze processen gaan anders dan in België en Denemarken. Heel tof om mee te denken en mee te helpen aan het meer stroomlijnen van onze processen samen en hoe we van elkaar kunnen leren.
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd doe ik meestal iets actiefs. Of ik sta met mijn schaatsen aan op de ijsbaan, maak een mooie route op de racefiets of doe een workout in de crossfit box. Momenteel ben ik aan het trainen om 200 km te gaan schaatsen in Oostenrijk. Door al dat sporten krijg ik ook veel trek. Ik bak graag pannenkoeken of voor mijn vrienden en familie ander lekkers zoals koekjes, cake of taart. Ik vind het heel leuk om gezellig te borrelen of te eten met vrienden of familie. Als er dan ook nog een bord- of kaartspel aan te pas komt is mijn avond compleet. In de zomer kom je mij ook wel eens tegen op een feestje of festival en voor een musical of cabaretshow ben ik altijd in de stemming.
Wat is je mooiste herinnering aan een evenement?
Alle evenementen waar ik heen ga zijn leuk! Een herinnering die in me opkomt is het laatste meerdaagse festival waar ik ben geweest met campingovernachting. De zon scheen tot in de late uurtjes, mijn vrienden hadden het fantastisch naar hun zin, het lachen en dansen door alle muziek om ons heen en het gevoel dat je de dag erna nóg zo’n mooie dag mag beleven, dat geeft een geweldig gevoel van vrijheid. Zulk soort momenten zijn kostbaar in het drukke leven tegenwoordig. Ik hoop dit gevoel van vrijheid snel weer te mogen beleven.
Samen met Stacey zijn er ook twee Accountmanagers Sales & Client Development gestart op de Sales-afdeling: Dimitrie van Leeuwen en Patricia van Rijn.