Jouw Mix is een nieuwe, persoonlijke e-mailcampagne die we automatisch uitsturen naar 1.5 miljoen accounts. Iedere e-mail is uniek. Met behulp van een algoritme bepalen we een verzameling evenementen die aansluit op het persoonlijke profiel van de individuele fan.
Hoe werkt dit algoritme?
Aan de hand van diverse datapunten maken we een uniek profiel van iedere klant. Dit doen we alleen wanneer de klant hiermee instemt. Vervolgens verrijken we het klantprofiel met offline aankoop- en geodemografische gegevens. Dan komt het snufje zout: onze database helpt te voorspellen wat de meest relevante en interessante evenementen zijn voor elke unieke klant.
Dit sterke algoritme bestaat dus uit een stuk voorspellende data-intelligentie, het persoonlijke profiel van het individu èn het gedrag van ons complete klantenbestand. Daarmee kunnen we de beste content in de inbox van fans leveren.
Wat kan je als organisator verwachten van Jouw Mix?
De samenstelling van de evenementen die wordt aanbevolen is een resultaat van dit algoritme. Dat betekent dat wij niet vooraf kunnen aangeven hoe vaak jouw evenement meegenomen wordt in deze e-mailcampagne. Jouw Mix richt zich voornamelijk op muziek content van artiesten die binnenkort in de buurt optreden. De conversie van de e-mailcampagne wordt gemeten en kan je terugvinden in je Google Dashboard.
Jouw Mix wordt maandelijks verstuurd, op de laatste zaterdag van de maand.
Heb je vragen over Jouw Mix? Neem contact op met het marketingteam.
Lees meer over onze marketing services.