We staan voor je klaar
Een toegewijd team van evenementspecialisten denkt met je mee, van de aanmelding en invoer van je evenement tot aan de vragen die ticketkopers stellen. Onze ervaring wordt daarmee ook jouw ervaring.
Voor jou, de organisator
Zelf de regie over je event(s)
Met onze intuïtieve, web-based tool TM1 Events kan je blokkades beheren en prijzen van de zaal bepalen. Met een internetverbinding en een laptop kan je overal inloggen op deze tool. Wijzigingen voer je makkelijk door selecties te verslepen en ergens anders te plaatsen.
Elke stoel in de zaal kan je apart prijzen. De totale opbrengst van de zaal wordt automatisch voor je uitgerekend. Ook in een bestaande plattegrond kan je een extra rang toevoegen of stoelen in een blokkade zetten, of juist eruit halen. Zo neem je het beheer van je event in eigen hand en is deze altijd up to date.
Piekverkopen
Tijdens de onsale van het event monitort een internationaal team van specialisten het hele proces. In het datacentrum kunnen wij de druk over de servers verdelen (dynamic scaling), waardoor Ticketmaster.nl altijd bereikbaar blijft voor kaartverkoop. Ons systeem kan in 1 minuut 9.000 klantentransacties verwerken.
Maak een wachtlijst voor je uitverkochte evenement
Simpel maar erg effectief, want niemand wil nee verkopen. Door een wachtlijst te openen zodra een event is uitverkocht, bied je fans de kans hun interesse te registreren. Ook krijg je beter inzicht in de vraag naar tickets en weet je kopers beter terug te vinden als er extra tickets beschikbaar komen.
📝 Stap 1
Zodra een event uitverkoopt, krijgen fans de kans zich aan te melden voor de wachtlijst.
⏰ Stap 2
Fans loggen in op Mijn Account en bevestigen de aanmelding.
🎫 Stap 3
Zodra er tickets beschikbaar zijn, ontvangen zij bericht en een link om tickets te kopen.
Een vraag buiten kantooruren? Geen probleem!
Ook buiten kantooruren én in het weekend kan je ons telefonisch bereiken. Een helpdeskmedewerker zoekt samen met jou naar het antwoord op je vraag. Grote kans dat je deze persoon al kent. Het helpdeskteam bestaat uit ervaren event- en productspecialisten van het bekende Ticketmaster-team.
Voor de fan
Bestelproces voor jullie bezoekers
Het bestelproces is zeer eenvoudig, zodat iedere doelgroep gemakkelijk tickets kan kopen. Tijdens het bestelproces tonen we relevante aanvullende producten, zoals gehoorbescherming of parkeertickets. Alles wat we doen moet de ticketreis van de klant zo prettig mogelijk maken. De tickets kan je afrekenen met de bekende betaalmethodes en binnen enkele minuten zitten de tickets in je Ticketmaster account en in de app.
Wachtrij
De blauwe cirkel in de wachtrij is verleden tijd. Vanaf nu krijgt iedereen tijdens een verkoop een duidelijke plek in de rij en weet de ticketkoper exact hoe lang hij nog moet wachten op zijn beurt.
Fan Support team
Onze Fan Support medewerkers staan 7 dagen per week klaar om vragen van ticketkopers te beantwoorden. Op onze website is uitgebreide FAQ-omgeving waar de meest gestelde vragen direct beantwoord worden. Mocht het antwoord hier niet bij staan, dan kunnen ticketkopers een contactformulier invullen of contact opnemen via Facebook en Twitter.
Trustpilot ★★★★★
Neem het niet alleen van ons aan: ook onze klanten zijn blij met onze dienstverlening. We scoren namelijk een 8,3 uit duizenden reviews.