Ook in tijden van COVID-19 hebben wij voor jullie de tools in huis

Wij zijn, net als jullie, druk bezig met de voorbereiding van de langzame terugkeer van evenementen. We zijn er om je te helpen.

Livestreamevents

We verkopen de livestreamtickets via Ticketmaster.nl, dat maandelijks duizenden bezoekers trekt en dus jouw verkoop stimuleert. Samen met het Live Streaming Platform VIXY bouwen we een SEO-vriendelijke url waar je toegang tot krijgt met een unieke code. De streamingspagina is volledig in de look & feel van het event. Om de ticketkopers in de stemming te brengen tonen we een countdown timer.

Lees meer

Geplaceerd verkopen via toegangstijden

Wil je de bezoekersstroom bij jouw event in goede banen leiden? Dan kan tickets verkopen met toegangstijden een uitkomst zijn. Per stoel, vak of rang kunnen wij een toegangstijd mee geven aan het ticket. Komt een bezoeker eerder aan de deur? Dan geeft de scanner een foutmelding. Op deze manier kan je de bezoekersstroom eenvoudig spreiden.

Ongeplaceerd verkopen via tijdsloten

Of heb je meerdere shows op een dag en wil je graag via tijdsloten verkopen? Dat kan ook. Via jouw website link je door naar een kalenderweergave waar de bezoeker gemakkelijk op datum en tijd kan zoeken. Is een tijdslot uitverkocht? Geen probleem. Dan maken we dit tijdslot gewoon grijs.

Verkopen via zaalplattegrond

We kunnen de zaal zo inrichten dat bezoekers 1,5 meter afstand houden. Stoelen zijn dan bijvoorbeeld los of per twee te boeken. Ticketkopers kunnen de plattegrond bekijken door te scrollen en in en uit te zoomen. Zodra ze hun stoelen hebben geselecteerd kunnen ze de bestelling afronden.

COVID-19 gerelateerde maatregelen

Tijdens de customer journey kunnen we de ticketkoper op diverse momenten voorzien van informatie. Denk aan het ‘evenementinformatie’-paneel, een verplichte vragenlijst en het ‘must-read’-paneel. In het ‘must-read’-paneel moet de ticketkoper aangeven het bericht gelezen te hebben over de coronamaatregelen, voordat hij of zij de bestelling kan afronden.

Bron- en contactonderzoek

Als organisator kun je ook jouw steentje bijdragen aan een bron- en contactonderzoek door een verplichte vragenlijst toe te voegen aan het bestelproces. Voor ieder geselecteerd ticket moet de ticketkoper de gegevens van de bijbehorende bezoeker invullen. Mocht een bezoeker zich achteraf melden met COVID-19-gerelateerde klachten, kun jij eventueel voorzien in gegevens.

Toegangscontrole op 1,5 meter

Scannen door schermen of toegangsdeuren is voor ons geen probleem. Ons toegangscontrolesysteem scant met gemak digitale en fysieke tickets door verschillende diktes (plexi)glas. We denken graag met jullie mee om de drukte aan de deur te reguleren.

Collega aan het woord

“Deze tijden brengen uitdagingen met zich mee en dat vraagt om creatieve oplossingen. Wij kunnen bijvoorbeeld tickets via tijdsloten verkopen om capaciteit te beheersen en te verspreiden. Maar we beschikken over meer mooie functionaliteiten om de klant te helpen.”

Maikel van der Wall
Sr. Accountmanager Sales

Kan jij ook wel wat hulp gebruiken?