Heb je een ticket gekocht en nog vraag over je bestelling? Met Smart Help introduceren we een nieuwe manier voor ticketkopers om zo snel en makkelijk mogelijk antwoord op hun vragen te krijgen.

Met Smart Help kunnen fans direct via Mijn Account een vraag stellen over hun bestelling. Veel van deze vragen herkennen we automatisch en zo kunnen we de ticketkoper vaak al snel naar het antwoord leiden waarnaar hij, zij of hen op zoek is.

Omdat alle supportverzoeken direct zijn gekoppeld aan bestellingen, hebben we het invulformulier in de meeste gevallen niet meer nodig. Deze zijn vervangen door dropdowns en een berichten box voor een betere gebruikerservaring.

Smart Help levert schone en slimme antwoorden waardoor we efficiƫnter kunnen reageren op fans. En zo kan ons Fan Support-team zich richten op de meer complexere vragen die we ontvangen en net even meer aandacht nodig hebben.

Maar er is meer. Dankzij deze nieuwe technologie leren we veel over de informatiebehoefte van fans. We weten steeds beter wat zij precies willen en nodig hebben zodat wij onze service altijd weer kunnen verbeteren.

Wil je zien hoe het werkt? Klik hier om de instructies op onze helpdesk te bekijken.